czwartek, 13 sierpnia 2015

Snapchat Belli

Wiele osób na asku pyta, jak Bella nazywa się na Snapchacie. Nie dość, że mam to w nagłówku to i tak tego nie zauważa większość z was. Albo jak napiszę w odpowiedzi, to po jakiś 10 minutach mam pytanie o Snapchat Belli, a nie mam zamiaru odpowiadać na pytanie, które odpowiadałam, tysiąc razy. Poniżej macie kilka zdjęć ze Snapa Belli. Jeżeli chcesz się dowiedzieć, jak Bella nazywa się na Snapie, zapraszam Cię do rozwinięcia posta.






O tuż, teraz podam wam tego Snapa na którego tak wyczekujecie wieki. Jej snapchat to: bellathorneDAB. Mam nadzieję, że będziecie oglądali snapy Belli i nie chcę aby pytania się powtarzały. W dzisiejszym poście to na tyle! Dziękuję za uwagę :)

4 komentarze:

  1. a czemu nie dodaje nic na snapa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrzuca na my story, musisz czekać, na pewno niedługo coś wrzuci chyba, że złą nazwe wpisałaś i kogoś innego dodałaś ale wątpie xx

      Usuń
  2. I tak nadal niektóre osoby będą pytały o snapa więc się uzbrój w cierpliwość haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha wiem już je dostaje nawet!!!!!!!!!!! ew

      Usuń